reklama

Stav našich škôl a ťažká práca učiteľov 2

Po veľkom záujme a čítanosti článku, prinášam pokračovanie blogu, ktorý bol hlavne o streche na našej škole ako bola poškodená a pod. Pre viac infotmácii pozrite si blog Stav našich škôl a ťažka práca učiteľov. :) V tomto blogu budem písať o zanedbanom ihrisku na pozemku našej ŽŠ a neporiadok tiež v okolí školy a v areály školy :) Budem rád ak si prečítate tento blog, lebo bude naozaj veľmi zaujmavý..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Najprv začnem naším zanedbaným ihriskom v areály ZŠ. Vedľa školy máme betonové ihrisko na , ktoré chodíme sa "vetrať" cez veľkú prestávku. Hneď vedľa neho je oplotené ihrisko, ktoré má hrdzavý plot a zarastené vysokou burinou. So spolužiakmi sme už dávno skonštatovali, že s tým ihriskom treba niečo urobiť a bolo by vhodné na ňom urobiť či už volejbalové alebo tenisové ihrisko, alebo nejakú Záhradku na vyučovanie Biologie a Prírodovedy. Tiež by sa tam hodil altánok na vnkajšie vyučovanie. Napríklad Etickej, výtvrnej alebo občianskej výchovy, resp. náuky. Chceli sme zoorganizovať nejakú brigádu, že by sme všetci spolužiaci zišli a vytrhali by sme burinu dali nový plot alebo natrely ten nový a dali preč hrdzu a ták. No na nové farby, kosačku a veci na ihrisko alebo na iné veci čo sú spomenuté vyššie neboli peniaze, tak som šiel poprosiť od pani riaditeľky. Išiel som do jej kancelárie, resp na jej "koberečk" plný elánu, že aspoň niečo urobíme pre školu a aj pre nás, lebo to bude slúžiť hlavne nám. Ako som vošiel do kancelárie, tak som začal hovoriť čo je vo veci a čo by sme potrebovali. Samozrejme mohl som čakať klasickú odpoveď "Nemáme penaize", resp, škola nemá peniaze. Alebo " škola mala už viacero ponúk, ale ani jedna nebola výhodná pre školu" Ako nechápem ale načo pletieme nejaké ponuky ? Veď to je ihrisko pre nás nie pre nejakú firmu a potom ta firma si to ihrisko privlasní.. Tak samozrejeme nám škola nedala peniaze a tak musel celý náš plán, ktorý sme mali nakreslený aj na papiery akoby vyzeralo ihrisko po obnove.. Je to sklamanie, lebo zanedbať také ihrisko, ktoré by sa dalo využívať stále. Namiesto toho tam teraz chodia feťáci, ktorí si tam schovavajú alkohol alebo iné omamné látky. Tiež za ihriskom sa tvorí už menšia skládka. Rza sme tam boli aj upratovať s našou skupinou Naša Petržalka ( Facebook- Naša Petržalka) No za 2 hodiny sme boli všetci spotení a smradlaví, lebo sme už nemali do čoho dávať odpad.. Sme veľa vyzbierali a hlavne tie hnilé petfľaše od piva a alkoholu, ktoré veľmi smrdeli. Takže takto na našej škole zanedbávame ihrisko, ktoré by mohlo byť peknou súčasťou areálu školy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalej budem písať o tom aký neporiadok je v areály našej školy. Raz sme robili akciu v areály školy a vyzbierali sme veľa odpadkov. Samozrejeme škola si to nestráži a tak ani nevie kto chodí na pozemok školy a čo tam robí. Potom tam vzbikajú malé skládky ako som spomínal vyššie a tiež kopu odpadu po celom areály. Všetko sme poupratali a nechali celý vyzbieraný odpad bokom pred školou. teda nie zrovna pred školou ale asi 15m od hlavného vchodu do školy. Voal som aj pani v miestnom úrade a že to odvezú. No len asi nejaká chyba či čo nastala a troška dlhšie to tam bolo týždeň. Upratovali sme v sobotu. Samozrejme pondelok škola a zbadala to naša pani riaditeľka.. o pár hodín som bol opäť v kancelárii a vysvetľoval som čo tam robí ten neporiadok. Čakal som, že mi prvé poďakuje, že sme spoločne so spolužiakmi "zobrali nohy na plecia" a nesedeli toľko pri počítačoch, ale urobili nejakú dobrú vec. Toto sa žiaľ za celý rok nekonalo.. Čo je dosť smutné od takej vysoko postavenej osoby.. Ale budiš.. Skôr naopak urobila a radšej vkuse mi "nadávala" za odpadky, ktoré sú pri škole... Ale viacej opäť v pokračovaní týchto blogov zo školského prostredia. Nabudúce budem hlavne o učiteľoch a všetko veď uvidíte sami :) koncom týždňa takže asi 22/23.8 :) PS: Prosím Ak máte enjaké komentáre k tomuto blogu určite ich napíšte dole :) Budem rád za všetky :) Ďakujem Lukáš

Lukáško Chovan

Lukáško Chovan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lukáš Chovan, mám dvanásť rokov. Mám neformálnu skupinu Naša Petržalka, ktorá upratuje po nelahostajních ľudoch odpadky. Sme dobrovolnícka skupina, ktorá pomáha životnému prostrediu. Zoznam autorových rubrík:  životné prostredieSvetBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu