reklama

Lenivosť Slovákov či ich nezaujmavosť.

Volám sa Lukáš Chovan mám dvanásť rokov a píšem článok o Lenivosti či nezaujmavosti Slovákov. Mám neformálnu skupina Naša Petržalka. Dobrovolne upratujeme Petržalku od odpadkov, kotré robia neprispôsobyví ľudia alebo teenegery. Naša skupina na socialnej sieti Facebook má 160 členov. Všetkých zaújma upratovanie, ale...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ale niektorý ľudia su asi lenivý a radšej dajú "Like" ( Páči sa mi to) ako by došli na akciu. Každý deň sa pýtam. čo zmeniť na našej skupine aby tí ľudia chodili vo väčšom počte. Odpoved je asi nič. Ludia na Slovesnku su asi taký. Ked sa urobí Envent ( udalosť) dajú tam, že prídu no na akcii to vyzerá úplne inak. Príkladom bola včerajšia akcia a aj mnohé čo boli doteraz. Včera potvrdilo na Facebooku svoju účasť 10 ľudí a 19 možno. No pravda bola iná na akcii sme boli traja vrátane mňa takže došli dvaja. Je to tažké ked napíšem status ľudom nech davajú pravdívé informácie, lebo to závisí aj od toho koľko ľudí dá príchod, že prídu toľko ja dnoesiem pomôcok. Včera som sa zbytočne prešiel s vakom a jednou igelikou plnou vriec a rukavíc. Keby že sme desiati ako dávali účasť na Facebooku postačilo by nám to. No kedže sme boli traja vyzbierali sme 14 vriec odpadu a 3 igelitky. Ludí upratovanie a pomáhanie zaújma je to vidno aj na štatistikách stránky. Ale ked ma dojsť na lámenie chleba ( myslím tým akciu) tak to neprídu. Radšej ostanú doma, a večer si pozrú stránku kliknú Lajk a je vybavené. Môže byť aj taká teoria, že ľudia preto nechodia na akcie, že je to zadarmo a nedostávajú tam jedlo a pitie. No len ja s tým nič nezmôžem. Nie som dospelý človek, ktorý môže vybaviť len-tak ľahko sponzorov. Možno by pomohlo doniesť na akciu Viliama Rozborila vtedy by to asi on nakopol ale ľudom neprikážeš. Na Slovensku je to tak, a je to tak aj s účasťou na akciách. Jednu akciu je počet ľudí vysoký druhú nízky je to ako na hojdačke raz hore a raz dole. Týmto článkom som chcel poukázať na problém na Slovensku, že ľudia prídu na akciu len vtedy ked je napríklad zadarmo Guláš alebo pitie. Je zopár výnimiek, ktoré prídu zadarmo a pomôžu a tím ľudom veľmi dakujem. Treba ukázať ľudom čo robia neporiadok na uliciach, že sme to my čo chceme niečo zmeniť svojou prácou a svojou dobrou vôlou. Dúfajme, že sa to na Slovesnku zmení, a o pár mesiacov si povieme, že založiť našu skupinu nebolo nazmar a, že sú aj ľudia v hojnom počte, ktorým záleži na životnom prostredí a chcú sa aktívne zapájať do diania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dakujem za každé prečítanie tohto článku. A možno som vo vás vzbudil energiu pomôcť nám pri zlepšení životu v Petržalke av Bratislave. Lebo, Robíme to pre pírodu.

Lukáš Chovan

Lukáško Chovan

Lukáško Chovan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lukáš Chovan, mám dvanásť rokov. Mám neformálnu skupinu Naša Petržalka, ktorá upratuje po nelahostajních ľudoch odpadky. Sme dobrovolnícka skupina, ktorá pomáha životnému prostrediu. Zoznam autorových rubrík:  životné prostredieSvetBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu