reklama

štátny rozpočet - prečo si politici nezmrazia platy ?

Ako tak rozmýšlam, tak som sa zamyslel nad jednou vecou. Všetci chcú zvýšiť platy či už učitelia ľudia v justícii alebo lekári. Politici stále vravia ich povestné "nemáme" "nie sú peniaze" a podobné vyhíbačky. Ale rozmýšlali nad variantou, že by si zmrazili oni platy ? A nie stále zmrazovať ľudom!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prečo tak naší politici nerozmýšlajú, že by si zmenili svoje platy resp. znížili. Majú viac ako 2 000 € mesačne ak zahrnieme úplatky a svoju druhú prácu môžu mať aj 4 000 a viac € prečo si neznížia oni ? Prečo majú vždy doplácať na to obyčajný ľudia ? Na tieto otázky neviem odpovedať poliici by nám určie povedali svoje poliické veršíky a koniec. Keby len mysleli na ľudí, či už učiteľov alebo dôchodcov. Ja ked budem dospelý som povedal aj mojej rodine chcem byť raz politik a nechám si vždy z mojho platu odobrať 500€ tie každý mesiac pôjdu nejakej rodine chudobnej alebo s nejakým problémom. Prečo toto neurobia ? Radšej si nechajú svoje peniaze a vycestujú si do exotických krajín. Malo by sa viac peňazí dávať do životného prostredia, dopravy, školstva a pre dôchodcov a pre mamičky s materskou. Na vonok sa zdá, že je to zložité ale keby si naši poslanci zmarazili platy, tak by to aj všetko išlo. Niektorí dôchodci nemajú ani viac ako 300€ dôchodok. Materské su tiež dosť malé. Teraz nám učitelia v Bratislave hrozia, že nám neuzatvoria známky na polroka. Všetko sa dá, ale treba naozaj chcieť. Preto si majú znížiť poslanci svoje platy minimálne o 800€ a to by za mesiac do štátnej pokladnice prišlo 120 000 € a to je už dosť veľká suma.

Lukáško Chovan

Lukáško Chovan

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lukáš Chovan, mám dvanásť rokov. Mám neformálnu skupinu Naša Petržalka, ktorá upratuje po nelahostajních ľudoch odpadky. Sme dobrovolnícka skupina, ktorá pomáha životnému prostrediu. Zoznam autorových rubrík:  životné prostredieSvetBratislavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu